150222,

Vi har påbörjat den stora jakten på en vettig hästtransport. Var och kollade på ett i veckan, jättefint skick men den hade tyvärr inte allt jag önskade.
Idag blir det därför en tripp till Örebro och Sesab för att kolla på flera släp, har hittat tre på deras blocket sida som jag är intresserad av så vi får hoppas att vi kommer hem med ett ;)
Ska bli otroligt skönt att kunna åka till ridhuset närsom, har ju kunnat låna Amandas transport för en slant men det känns bättre att ha något eget.
På tisdag bär det av till Strömsholm igen för att kolla igenom Kennet, förhoppningsvis sista besöket.
 
I början på mars börjar Henric på sitt nya jobb, lärlingsplats inom bygg. Är så glad för hans skull men tycker synd om mig som måste vara hemma själv mån-tors då dem för tillfället jobbar i Stockholm, men det ska nog gå bra. Hoppas på att få mera tid till min träning då för just nu är det inte bra...Vill hinna med iaf fem pass i veckan, denna vecka har jag hunnit med ett, skärpning!
Så fort VFUn börjar ska ja få till en struktur i vardagen, det borde ju inte vara så svårt, borde ju vara ett proffs inom det området, haha.
mina dagar | |
Upp