uppdatering,

Imorgon är det dags för ett återbesök på Strömsholm igen med min fina häst. Hoppas att vår oprofessionella bedömning är rätt, för isåfall är hans öga mycket bättre.
 
Denna vecka har vi kursuppehåll men vi är duktiga och jobbar på med vår uppsats. Reviderar vårt utkast till det bättre, förhoppningsvis...
 
För någon vecka sedan var jag iväg till Böllopshuset i Linköping för att påbörja den stora jakten på brudklänning.
Massor fina klänningar plockades fram och provades men inget som jag riktigt föll för tills dem tog fram the one, som var helt tvärtemot det jag tänkt mig. En axelbandslös med en spets bolero, längtar så mycket till att jag får stå i den igen. Var mycket nöjd med mitt besök där då personalen var hur trevlig som helst och verkligen professionell.
 
 
mina dagar | |
Upp